FANDOM

Autor: Kaijo
Fanon legendarny
Reya
December 15 2017 00:00:00 do premiery Ostatniego Jedi.

Premiera 15 grudnia 2017.
Dołącz do dyskusji!

Trrolanowie byli rasą pochodzącą z planety Vixikon.

Cechy fizyczne i historia

Trrolanowie mieli około 180 cm wzrostu. Byli brutalni i mało inteligentni. Stanowili doskonałą siłę roboczą i nadawali się idealnie do roli ochroniarzy-osiłków. Zielonoskórzy, mający dwa niewielkie rogi, ryje pełne kłów, byli barczyści, niezwykle silni i bardzo szybko się denerwowali, co nieustannie stawało się przyczyną licznych bójek. Rozumieli większość języków, ale wspólnym posługują się z trudem, z uwagi na budowę krtani. Planetę odkryli handlarze, tracąc przy okazji siedem statków. Wysłali później silnie uzbrojone jednostki, w efekcie czego Trrolanowie stali się niewolnikami. Niektórym udało się znaleźć pracę na wolnym rynku, najczęściej jako ochroniarze, najemnicy, zawodowi żołnierze czy łowcy nagród. Nie wszyscy, którzy ich zatrudniali, wiedzieli jednak, że honorowali oni tylko umowy przypieczętowane krwią – chyba, że ten, dla którego oni mieli pracować, pokonałby ich w walce wręcz. Przedstawicielem tej rasy był Jibba Thenn, który jako jeden z nielicznych Trrolanów posługiwał się Basiciem (w wyniku modyfikacji biomedycznej).