FANDOM

Autor: Gial Ackbar
Fanon alternatywny
Przedpremiera 13 grudnia 2017. Tymczasem zwiastun już wyemitowany! (zobacz w sekcji Polecane filmy)
Dołącz do dyskusji!
Dawno dawno temu, w odległej galaktyce....
Sw logo
Epizod 9: Finał Galaktyki

Rebelianci zaczynają odnosić pierwsze zwycięstwa nad Ogromnym Królestwem Shitów. Właśnie trwa Bitwa o Ryloth. Ostatni Shitowie na planecie są pokonani. Do Mariusza Skywalkera podchodzi Kyler Domma, prezydent Ryloth. Dziękuje Rebeliantom za uratowanie ich bezbronnej planety. Nagle ktoś odstrzeliwuje mu głowe. Okazuje się że to Darth Szpadel. Jednak ma on całą masę klonów! Rebelianci ewakujują się z planety i wracają na Mustafar. Niestety... leci już tam całą Armia Klonów. Udaje im się znowu ewakuować. Nie wygląda to zbyt różowo... Lecą jednak na nie odkrytą przez OKSy planete Amana. Tam chowają się zakładają nową baze.

Tymczasem na statku Staśka Palpatinea, Sheev decyduje o budowie 3 Gwiazdy Śmierdzi. Rebelianci z pewnoscią ją zaatakują a on będzie mógł ich zniszczyć raz na zawsze.

Tak więc tydzień później Flota Rebelsów leci na atak Gwiazdy Śmierdzi. Podczas bitwy statki Bena Solo, Stasia,Sheeva i Mariusza rozbijają się na Yavinie 4. Dochodzi tam to pojedynku. Stasiu jednak ucieka. Mariusz pokonuje Sheeva.

Nagle okazuje się że klony mają Rozkaz 99 - Zniszczyć wszystkich Shitów. Wypełniają go i OKS się rozpada.

Na koniec powstaje Nowsza Republika Galaktyczna.

Trzecią Gwiazdę Śmierdzi udało się wysadzić. Zginąło na niej więcej pracowników OKS, w tym Srut Gunray.

PRZEBUDZENIE SHITÓW | ISKRA REBELII | FINAŁ GALAKTYKI