FANDOM

Autor: Gial Ackbar
Fanon alternatywny
Przedpremiera 13 grudnia 2017. Tymczasem zwiastun już wyemitowany! (zobacz w sekcji Polecane filmy)
Dołącz do dyskusji!
Dawno dawno temu, w odległej galaktyce....
Sw logo
Epizod 8: Iskra Rebelii

Ogromne Królestwo Shitów rządzi już całą galaktyką. Darth Shpanner zlokalizował jedną z ostatnich komórek Rebeli ukrytą na Rattooine. Okazało się że to dowodzi nią Luke Skywalker i spółka. Spaner wybrał się swoim AT-AT razem z Gizorem Amilesem. Na początku zaatkowali stolice. Od premiera dowiedzieli się że Luki ukrywają się w lodowych jaskiniach. Shitowie zaatakowali z nienacka. Komórka była jednak śilniejsza niż myśleli. Musieli wezwać posiłki. Rozpętała się Bitwa o Rattooine. Nagle przyleciał Jar-Jar i resztki jego Imperium. Zaatakowali Sojusz Rebeliantów i Shitów. Ostatecznie doszło do potyczki w której Jar-Jar zabił Leie Windu. Luke kazał swoim dziecią: Zbyszkowi i Mariuszowi uciekać. Mariusz uciekł swoim X-Wingiem a Zbyszek wsiadł do kapsuły ratunkowej. Po drodze zobaczyli jak Darth Yoda zabija Luka. Zbyszek obiecał sobie wtedy że pomści matke i ojca...

Tymczasem Mariusz poleciał do cioci Lei Organy na Alderann. Leia ożeniła się z Hanem Solo i mieli syna Bena Solo. Mieli również R2 i 3PO. Gdy Luke przyleciał do ich posiadłości opowiedział o wydarzeniach z Rattooine. Dodał że musi chwile pobyć sam. Han pokazał mu mały pokoik do medytacji. Skywalker zaczął medytować...... W wizji Yoda pokazał mu świat za milion lat. Wszyscy żyli w pokoju na jednej planecie. Mariusz zasną spokojnie bo wiedział że kiedyś będzie lepiej....

Tymczasem Zbyszek rozbił się na Tatooine. Udał się do Kantyny Mos Eisly. Tam znalazł Jar-Jara. Kelner mówił Binksowi żę napewno żaden shit go tutaj nie znajdzie. Zbyszek wyją blaster i odstrzelił Gunganowi głowe. Wyszedł z baru a jego ścigacz.... był już u Jawów.

Na Alderannie Mariusz dostał świetne wieści! Na Mustafar utworzona została wielka komórka Rebeliantów. Han pożyczył chłopakowi Sokoła Milennium i razem z droidami i Benem.... polecieli na Mustafar. Na początku chcieli po cichu się przedostać lecz... nagle nadleciał Zbyszek i Chewbacka z armią Wookich. Rozpętała się bitwa o Mustafar. , która wygrali Rebelianci!

Na statek OKS przyleciał Staś Palpatine z ojcem. Staśu pobrał DNA wszystkich Shitów. POtem poleciał na Kamino. Film kończy się gdy Stasiu każe Kaminoanom stworzyć całą Armie Klonów... Shitów.

PRZEBUDZENIE SHITÓW | ISKRA REBELII | FINAŁ GALAKTYKI