FANDOM

Autorzy: Mustafar29 i Gial Ackbar
Fanon alternatywny (wersja kanoniczna)
Przedpremiera 13 grudnia 2017. Tymczasem zwiastun już wyemitowany! (zobacz w sekcji Polecane filmy)
Dołącz do dyskusji!

Srut Gunray to prezes Nowej Federacji Kupieckiej. Syn Nute'a Gunraya i (bo kogo by innego...) Leii Windowej. Był silny mocą. Jako sith, zwany był Darthem Smrodusem.

Biografia Edytuj

Srut Sith

Jako Sith.

Urodził się w roku 19 BBY na Mustafarze. Jego ojciec został krutko po tym zamordowany przez Anakina Skywalkera. Matce udało się ewakuować.

Nowa Republika Edytuj

Po upadku Imperium Galaktycznego poszedł w ślady ojca, tworząc Nową Federacją Handlową. Mianował się jednak jej prezesem, gdyż nie wiedział, z jakiej racji ma być wice-królem, jak króla nie ma. 

Potajemnie odbierał nauki u Dartha Stasia

Imperium Jar-Jara Edytuj

Przyłączył federację do Nowej Republiki, jednak współpracował z tymi, którzy mu więcej płacili. Sithowie zapłacili mu 7 kredytów, więc cwany Srut wziął zapłatę i nic dla nich nie zrobił, by powstało ich Imperium. Kiedy Jar-Jar doszedł do władzy jako kanclerz (po Mon Mothmie), razem z nim założył  Imperium Jar-Jara, przez co stał się wice-imperatorem.

Jednak z czasem Jar-Jar zbyt często chodził do kasyna,  przez co nie mógł już płacić neimodianinowi.

Ogromne Królestwo Shitów Edytuj

Na szczęście, wtedy do akcji weszli sithowie, którzy zamiast 7, zaoferowali mu 8 kredytów na godzinę. Srut przyjął ofertę. Tak pokierował emocjonalnie innymi bohaterami, że doszło najpierw do śmierci Leii Widnowej, a potem do śmierci samego Jar-Jara. Wtedy, w 28 ABY, razem z odrodzonym Sheevem i ze Staśkiem założył Ogromne Królestwo Sithów

Śmierć Edytuj

W 40 ABY razem z Sheevem przebywał na stacji bojowej o nazwie  "Gwiazda Śmierdzi". Zwolennicy Jar-Jara jednak ją wysadzili, razem ze wszystkimi znajdującymi się tam Sithami (czyli Sidiousem i Smrodusem).