FANDOM

Autor: Samalai
L
egendy

Sinya Fortuna była czterdziestojednoletnią technik oraz inżynier, przedstawicielką rasy Twi'lek o błękitnym odcieniu skóry. Pochodziła z Nar Shadda, gdzie wychowała się i spędziła sporą część życia, lawirując między kartelami, jednocześnie zdobywając wiedzę nie tylko o przetrwaniu, ale i o technice. Zaś jej umiejętności i wyjątkowy talent szybko zostały dostrzeżone. A poza narkotykami, technologia była zawsze w cenie na Nar Shadda – szczególnie że kartelom nie przeszkadza nawet najbardziej moralnie niepewne testowanie nowych technologii… Być może jednak przeszkadzało Sinyi, bo rozpoczęła po pewnym czasie pracę dla Republiki, twierdząc zresztą, że bardzo to sobie ceniła, bo i wypłatybyły stałe, a i szanse na zakończenie współpracy poprzez strzał w głowę z blastera nieco mniejsze. Najpewniej została dostrzeżona i zwerbowana do pracy na rzez Senatu przez agentów SIS. Obecnie lepiej dogadywała się z droidami niż z przedstawicielami dowolnych ras biologicznych, ale niektórzy z Księżyca Smugglerów twierdzili, że miała chyba kiedyś dziecko. Nic o tym jednak nie wiadomo, bo jej najbliższą „rodziną” pozostawały w tym momencie własnoręcznie konstruowane droidy i SI. Często twierdziła, że technologia to największa miłość jej życia.