FANDOM

Autor: Henio z Tesco
Fanon alternatywny
Przedpremiera 13 grudnia 2017. Tymczasem zwiastun już wyemitowany! (zobacz w sekcji Polecane filmy)
Dołącz do dyskusji!

Ten artykuł może wydawać się niekompletny, lecz w rzeczywistości jest niedokończony fabularnie z powodu właśnie powstającego fanonicznego źródła. Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać koordynującemu autorowi.

Disambig-icon.png

Ten artykuł dotyczy postaci. Zobacz też: cytaty Benia.

Benek - zazwyczaj mało ważny dla fabuły gościu. Ma czarne oczka, hełmocoś w najgorszym wydaniu z ruskiego targu, kombinezon i czasem blaster. Zawsze pogodny, choć czasem niezabardzo.

Biografia Edytuj

Porzucony przez rodziców razem z bratem trafił z Frunecji na Ziemię. Znaleziony przez Emmeta Klockowskiego w słynnym Klocburgu. Benio został wystrzelony w kosmos, na Coruscant gdzie zaczęła się jego nudna przygoda statysty w wielkich przygodach Jedi. Mając 16 lat uczestniczył w misji ratowania jego brata z rąk Ssawego Potwora (odkurzacza), gdzie uszkodził hełm, a raczej zrobiła to wielka stopa (to musiało boleć xD). Uszkodzenie hełmu przełożyło się na jego psychikę, lecz nie bardzo. Od teraz unikał stóp, prócz KRÓLEWSKIEJ oczywiście. Kilka lat później wygrał teleturniej Nazwij ten mem! po czym wyjechał na wakacje na Tatooine. Więcej go nie widziałem...

Poza światem GW Edytuj

Benio wystąpi w filmie. Obecnie mamy brak informacji.

Ciekawostki Edytuj

32px-Ikona.png Zobacz kolekcję cytatów dotyczących tego artykułu.
  • Złamał czwartą ścianę!
  • Urodził się na statku kosmicznym.
  • Czasem towarzyszy Ashowi z Pokemonów.
  • Osobiście zna Baracka Obamę.
  • Był statystą w Sponge Bobie.
  • Walczył z Ssawym Potworem.