FANDOM

Autor: Mustafar29
Fanon kanoniczny
Stubekobiego Może archiwa są niekompletne.
Ten artykuł wymaga bardziej lub mniej gruntownej edycji, przeprowadzonej w oparciu Przypadki mistrza Feela.

Królestwo Galaktyczne – państwo powołane przez Shmi Skywalker w erze panowania Imperium. Ma ono na celu likwidację państwa imperatora Sheeva Palpatine'a oraz Sojuszu Rebeliantów Mon Mothmy.[1]

Pierwszą misją państwa Skywalker było oswobodzenie rebeliantów z wysadzonego Jueseja z oblężonego Kywalker. Operacja zakończyła się pomyślnie dla buntowników. Następnie, po reformie w urzędach, rewolucja zastanawiała się, jak podejść do wysadzenia Gwiazdy Śmierci.[1]

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Państwo zostało założone w bliżej nieokreślonym okresie po upadku Republiki przez Shmi Skywalker, aby przeciwstawić się imperatorowi Palpatine'owi oraz Mon Mothmie, zajętym ciągłą wojną pomiędzy rebelią a Imperium.[1]

Bitwa o Kywalker (era imperialna) Edytuj

W bliżej nieokreślonym czasie ery imperialnej, Shmi Skywalker oraz jednemu z żołnierzowi zlokalizować jeden ze swoich V-wingów na danooinskim Kywalker. Armii królewskiej pod wodzą Shmi oraz admirała Ackbara udało się przepędzić walczącego po stronie szturmowców imperatora, a obezwładnionych Lucka, Feela, Aldebarę, Hana i Chewbaccę przetransportować na asteroidę 212, gdzie odbyła się narada przed zniszczeniem Gwiazdy Śmierci.[1]

Członkowie Edytuj

Królestwo galaktyczne

Eskadra Wroobli w akcji.

Pojawienia

{{{Nagłówek}}}

W innych językach
W innych językach