FANDOM

Autor: Mustafar29
Fanon kanoniczny
Edit
Ten artykuł wymaga bardziej lub mniej gruntownej edycji, przeprowadzonej w oparciu o informacje podane w fanowskich opowiadaniach, innych artykułach lub na podstawie koncepcji autora.

Królestwo Galaktyczne było powołanym przez Shmi Skywalkerę państwem mającym na celu wyeliminowanie zarówno Imperium Galaktycznego, jak i Sojuszu dla Przywrócenia Republiki, prowadzących ze sobą ciągłe walki zbrojne.

Historia

Królestwo Galaktyczne zostało założone przez Shmi Skywalker pomiędzy 19 a 1 BBY, a jego celem była eliminacja Imperium, dowodzonego przez Imperatora Galaktycznego Sheeva Palpatine'a, i Sojuszu dla Przywrócenia Republiki, dowodzonego przez kanclerz Mon Mothmę. Sama Shmi mianowała się królową i osiedliła się na planecie Jakku.[1]

W 1 BBY jeden z podwładnych kobiety poinformował ją o tym, iż mistrzowie Jedi Feel i Luck Spaceman oraz Aldebara Opress, Han Solo i Chewbacca znaleźli się we wsi Kywalker na Dantooine. Królowa rozkazała zamordowanie dwóch ostatnich, a troje pierwszych zleciła przyprowadzić do siebie, aby zapłacili za wszystko, co jej zrobili.[1]

Pojawienia

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Przypadki mistrza Feela: Epizod 11 – Czas na ratunek
  2. Błąd rozszerzenia cite: Błąd w składni elementu <ref>. Brak tekstu w przypisie o nazwie Czas_na_Ratunek