FANDOM

A
lternatywy

Kajtek Dooku był synem hrabiego Dooku i Asajj Ventress, który po przejściu swoich rodziców na ciemną stronę Mocy został zaadoptowany przez zakon Jedi i zyskał imię Jempa.

Po wojnach klonów prawdopodobnie wstąpił do Ogromnego Królestwa Sithów i razem z innymi Sithowie zginął w 28 ABY.

Biografia Edytuj

Urodził się w 32 BBY. Wychowywali go rodzice, którzy jeszcze wtedy byli Jedi. Jednak gdy miał 5 lat, oboje przeszli na ciemną stronę Mocy. Gdy zakon Jedi się o tym dowiedział, szybko odbił rodzicom syna. Zmieniono mu imię na Jempa, żeby nikt mu nie dokuczał z powodu jego ojca. Do czasu gdy wybuchły wojny klonów, przebywał on z innymi padawanami w świątyni Jedi. Jednak pewnego dnia padawan Liam bardzo go wkurzył. Kajtek odciął mu głowę[1].

Poszedł za to do więzienia. Podczas bitwy o Coruscant jakiś statek rozwalił więzienie i Dooku zwiał. Odleciał sobie statkiem Republiki w nieznane. Jego dalsze losy pozostają nieznane. Możliwe jednak, że później wstąpił do Ogromnego Królestwa Sithów i razem z jego członkami zginął w 28 ABY.

Przypisy

  1. Dlatego obaj padawani nie pojawiają się w serii LEGO Star Wars: Kroniki Yody