FANDOM

Autor: Gial Ackbar
Fanon alternatywny
Leika Pomóż mi, . Jesteś moją jedyną nadzieją.
Ten artykuł wymaga poszerzenia w oparciu o różne źródła.

Ten artykuł wymaga bardziej lub mniej gruntownej edycji, przeprowadzonej w oparciu Opowieści z Kywalker.

Jar-Jar Junior był synem Jar Jara i Leii Windu.

Biografia Edytuj

Urodził się na Coruscant. Gdy miał 18 lat, Ogromne Królestwo Sithów się rozpadło. Kupił sobie mieszkanie na kredyty i mieszkał w nim, do póki go nie wywalili. Zamieszkał potem pod Biedronką na dolnym poziomie Coruscant. Gdy miał 23 lata, przestał być dresem i wyjechał do Kywalker. Tam Klementyna zatrudniła go do czyszczenia Toi-Toiów za 3 kredyty tygodniowo. Poznał tam Neba Babe, który był babcią klozetową i zarabiał aż 5 KREDYTÓW na tydzień!!! Zostali przyjaciółmi. Gdy miał 25 lat, stwierdził że, jego życie jest do niczego i cały świat musi go poznać. Najpierw chciał skoczyć z kosmosu na bungee. Lina się urwała, ale Jar-Jar wpadł do jeziorka i przeżył. Potem chciał wylecieć z galaktyki. Nie zatankował i rozbił się na Nal Hutta. Wtedy wpadł na super pomysł! Będzie znany jako „Ten, który wysadził Coruscant”. Zrobił więc z Nebem napad na automat z gumami do żucia i zyskał fundusze na budowe 4 Gwiazdy Śmierci. Mianował wtedy Neba wicedowódcą. Niestety, Jar-Jar Jr. był takim samym debilem jak jego ojciec... wcisnął przycisk autodestrukcji na Gwieździe. Broń eksplodowała, zabijając Neba, Jar-Jara i cały personel... Po śmierci został jednak popularny! Dostał tytuł „Debil Roku”.

Ciekawostki Edytuj