FANDOM

Autor: Mustafar29
Fanon alternatywny (wersja kanoniczna)
Leika Pomóż mi, . Jesteś moją jedyną nadzieją.
Ten artykuł wymaga poszerzenia w oparciu o różne źródła.

Ten artykuł wymaga bardziej lub mniej gruntownej edycji, przeprowadzonej w oparciu o informacje podane w fanowskich opowiadaniach, innych artykułach lub na podstawie koncepcji autora.

Gucio z Kywalker, urodzony jako Cezary Dinozaur — syn Lady Klementyny i Dartha Dinozaura, jeden z najbardziej znanych rycerzy Jedi w galaktyce. Użytkownik Czwartej Mocy, Wielki Mistrz od roku 48 ABY. Żonaty z Leią Juniorką. Mieszka razem z nią oraz dwójką przyjaciół — Pewną Wampą oraz droidem Tupetem.

Biografia Edytuj

Narodziny Edytuj

Guciu przyszedł na świat w roku pięćdziesiątym przed bitwą o Yavin podczas trwania wielkiego balu. Jego matka — Klementyna — dała się podstępem jednemu z największych wrogów Kywalkerian — Darthowi Dinozaurowi. Podczas balangi, na łożu śmierdzi spowodowanym śmiechem powstałym w wyniku posikania offen, Klementyna wykluła larwę Gucia. Ojciec porzucił swojego syna, nadając mu uprzednio imię Cezary, nawiązujące do cery.

Gucia zaadoptowała miejscowa starsza już kobieta Krowa Agata. Nie była ona najmilsza dla młodej pszczoły. Nikt nie domyślał się jednak, że było to spowodowane wrażliwością na Moc Agaty. Była bowiem ona kiedyś Wielką Mistrzynią Jedi. Kiedyś. Obecnie ukrywała swoją dawną osobę. Nawet jej wychowanek nie wiedział o tożsamości krowy.

Wyswobodzenie Kywalker i śmierć Edytuj

Gucio wielokrotnie słuchał wielu opowieści swojej przyszywanej ciotki. Bardzo fascynowały go opowiadania o jego matce, za któą tak tęsknił....

Pewnego razu Agata wybrała się do miejscowego sklepu. Kywalker rządziły wtedy dinozaury, dlatego trzymała się od nich z dala. Tamtejszy sprzedawca, mając konszachty z Darthem Dinozaurem zamordował Agatę, podając jej ukrytą truciznę w mleku w proszku. Guciu, nie znajdując sensu życia postanowił wrócić do Kywalker. Kiedy zaszedł na miejsce, chłopak nie zastał tam nikogo. Dinozaury bowiem już dano wyginęły.

Niebawem, chłopak poznał piękną Leię Juniorkę, córkę niepięknej Lei Windowej. Gucio zakochał się. Młoda para czem prędzej wzięła ślub.

Tygodniowe małżeństwo zabuli szturmowcy przeszukujący Dantooine w roku zerowym.