FANDOM

A
lternatywy

Gnido był synem Rodianina Greeda i Togrutanki Ahsoki Tano.

Biografia Edytuj

Ikona Ta sekcja tego artykułu wymaga poszerzenia.

Gdy Gnido miał roczek, jego tatę zastrzelił Han Solo. Gdy był starszy poszedł do Podstawówki na Tatooine. Koledzy bardzo go lubili. Jego matka wygrała w lotto, więc mogli się wynieść z pustyni na Coruscant. Tam Gnido poznał swojego najlepszego przyjaciela Neeve.

Gdy Gnidziak był starszy, dużo osób mówiło mu, że jest czuły na Moc. Gnido nie słuchał tego. Chciał być łowcą nagród, jak jego ojciec. Gdy skończył 18 lat, został nim. Neev postanowił wtedy pracować w Biedronce. Przyjaciele rozdzielili się. Gnido pracował wtedy dla tych, co dawali więcej czyli Imperium Jar Jara. Gdy powstało Ogromne Królestwo Shitów, Sheev Palpatine zachęcał go to przyłączenia się. On jednak się uparł i wolał dalej być tym swoim łowcą. Mimo tego współpracował z Sithami. Został wiceadmirałem floty. Podczas bitwy o trzecią Gwiazdę Śmierdzi zdradził on OKS-a i rozkazał odwrócić krążowniki.

Sprzymierzył się wtedy z Jedi i dostał od Nowej Rady Jedi trochę eliksiru ożywiania Stasia. Udał sie na Tatoinne i dowiedział się, że barman przerobił ciało Greeda na napój alkoholowy dla Jabby. Gnido znalazł więc gówno Jabby, uformował z niego ciało ojca i ożywił tatę.

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku Gnido miał zginąć podczas bitwy o Trzecią Gwiazdę Śmierdzi, ale autorowi tak się spodobał, że darował mu życie i dopisał kolejną opowieść.
  • Gnido lubił oglądać Świnke Pepę, Szkołę i Wipeout-wymiatacze. Nie znosi on Mango-tele zakupów.