FANDOM

Autorzy: Henio z Tesco i Mustafar29
Fanon kanoniczny· Artykuł polecany na wrzesień 2016

Eetowie – humanoidalna rasa kosmitów zamieszkująca odległe tereny galaktyki. Ich środowiskiem naturalnym były góry i pustynie planety Etoran. Byli rozwinięci technologicznie.

Historia Edytuj

Incydent z domem Edytuj

W latach osiemdziesiątych jeden z kosmitów przeżył libację alkoholową, a przez to znalazł się na Ziemi. Skończyło się to powrotem do domu, złapaniem aliena przez Strefę 51, powstanie filmu i gry na jego podstawie, która okazała się być kupą.[1]

Wygląd Edytuj

Eetowie mieli podłużną, niewysoką głowę, bez żadnych włosów. ich usta z wyglądu przypominały małpie. Posiadały długą szyję z możliwością podnoszenia jej do góry lub opuszczania na dół. Ich ciało było pomarszczone. Nie posiadały sutków, ponieważ były gadami. W wielu wypadkach widać im było żebra, których były cztery pary. Miały długie na cały tors ręce z czterema palcami każda. Palec wskazujący miał nadludzkie umiejętności, potrafił na przykład się świecić. Eetowie mieli krótkie, zakończone trzema palcami nogi. Mogły to być stopy przyczepione do torsu.[1]

Osobowość Edytuj

Eetowie lubili podróżować. Ich statki kosmiczne pozwalały na podróż do innej galaktyki. Masowo wyznawały dwie religie – eetanizm i alkacjanizm. Ateistom groziła śmierć. Eetowie potrafili przystosować się do innych otoczeń, a nawet nauczyć się nowego języka.[1]

Znani Eetowie Edytuj

Senator

Eetowie w Senacie.

Pojawienia

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 E.T.