FANDOM

L
egendy

Don Carnage był ludzkim łowcą nagród, specjalizującym się w walce z Jedi. Swoją osobą oferował solidne wojskowe wyszkolenie, ponadprzeciętne umiejętności pilota, jak również doświadczenie w walce z przeciwnikami posługującymi się Mocą. Choć zazwyczaj działał solo, czasem współpracuje z silnorękim wojownikiem Nikto – Giranem Sho.

Biografia Edytuj

Carnage urodził się jako niewolnik na jednej z planet podległych Huttom i całe swe dzieciństwo spędził, pracując fizycznie w kamieniołomach. Gdy był już nastolatkiem, udało mu się zbiec w nie do końca jasnych okolicznościach, o których nie chciał opowiadać. Przez pewien czas błąkał się po różnych planetach jako ulicznik i drobny przestępca, nawiązując swe pierwsze kontakty ze światkiem przestępczym. Wskutek pechowej wpadki został jednak aresztowany i trafił na rok do więzienia. Po raz kolejny cierpiąc w swym życiu zniewolenie, postanowił na dobre odmienić swój dotychczasowy żywot. Po usilnych staraniach udało mu się dołączyć do armii Republiki. Brał udział w wielu misjach zbrojnych w okresie kryzysu separatystycznego, podczas których wykazał się jako bardzo sprawny i utalentowany żołnierz. Z armią rozstał się jednak na dobre wraz z początkiem wojen Klonów. Carnage nie potrafił przystać na nowy rodzaj wojska – w klonach dostrzegał nic innego jak niewolników wyhodowanych i wiedzionych przez Jedi na pewną śmierć. Postanowił poświęcić się więc walce z tymi, którzy odpowiadali za tak okrutny proceder. Od tego czasu zabił kilku rycerzy Jedi z własnej inicjatywy lub wykonując misje dla Separatystów.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Trzydziestoparoletni Don Carnage był wysoki i szczupły. Nosił długie czarne włosy spięte z tyłu głowy, wąsy i bokobrody. Na jego twarzy zauważyć można było kilka różnych blizn, w tym ewidentną ranę po pazurach. Prawie cały czas ironicznie się uśmiechał, odsłaniając duże kły, które nadawały jego aparycji wilczy wygląd. Choć często bywał wyszukanie kurtuazyjny i uwielbiał teatralne, przesadne gesty, to jednak sprawiał wrażenie człowieka ordynarnego i oprycha. Ubierał się zazwyczaj w stary pantorański granatowy mundur oficerski, pod którym nosił pancerz.

Osobowość i umiejętności Edytuj

Don Carnage bardzo skutecznie posługiwał się blasterem, choć jego ulubioną bronią pozostawał miotacz ognia. Wyjątkowo sprawnie pilotował zarówno statki, jak i plecak odrzutowy, z którego chętnie korzystał, by zachować jak największą mobilność w starciach. Dzięki swemu wyszkoleniu potrafił także walczyć w zwarciu z przeciwnikami uzbrojonymi w wibroostrza czy też miecze świetlne.