FANDOM

Autor: Henio z Tesco
Fanon alternatywny· Artykuł polecany na lipiec 2015
Przedpremiera 13 grudnia 2017. Tymczasem zwiastun już wyemitowany! (zobacz w sekcji Polecane filmy)
Dołącz do dyskusji!

C5-D2 – niewielki robocik, a tym samym ulubieniec Any, której był droidem astromechanicznym zaawansowanej konstrukcji typu C (Podseria 5). Główny bohater fanfilmu Droidy. Zawsze zadowolony z życia dobry pilot w świecie droidów.

Biografia Edytuj

Okres Republiki Edytuj

SiFee powstał w 40 BBY jako kelner w pałacu Jabby. Kilka lat później znaleziony został przez Jawów i sprzedany Jedi Herrou Pertti. Tamten odleciał z nim na Coruscant. Droid służył w flocie Republiki jako astromech. Podczas wojen klonów był jednym z najlepszych przyjaciół Any, której usługiwał. Uszkodzony podczas bitwy nad Mustafarem, został oddzielony od Legionów Droidów Republiki i przydzielony do służby porządkowej. Nie służył tam długo i znów wrócił na front. W 19 BBY C5-D2 walczył w bitwie nad Coruscant, a potem, w czasie wykonywania rozkazu 66 w drugiej bitwie o Magtak.

Imperium Edytuj

Gdy zapanowało Imperium, SiFee przystąpił do rebelii, gdzie służył między innymi podczas bitwy o Yavin. Rok później uciekał z Hoth i przypadkowo natknął się na mroczną Jedi, jaką była... Ana! Razem ze swoim nowym kompanem, Reiem Megartym, stoczył z nią bój. Droid na tym ucierpiał, człowiek trochę mniej. W końcu Ana była inkwizytorem... Po jakimś czasie, a konkretnie gdy powstała Druga Gwiazda Śmierci, SiFee znów brał udział w bitwie. Tym razem pilot zginął. Doświadczony droid szybko opanował statek miotający się z martwym pilotem po galaktyce. Gdy Lando Carlissian zniszczył stację, a Vader zabił Imperatora, jeszcze przez rok Imperium było silne.

Kresy Imperium i Nowa Republika Edytuj

U kresów istnienia Galaktycznego Imperium rozegrała się ostateczna bitwa. Imperium stworzyło nową straszną broń – gwiezdny niszczyciel typu Palpatine. Rebelia na czele armii dowodzonej przez Ackbara stanęła do walki nad planetą Naboo, czyli jednym z ostatnich garnizonów Imperium. Luke, Leia, Lando i Benio (xD) wysłani zostali na planetę w celu zniszczenia Naziemnego Penelu Sterowniczego Imperium. Tym czasem oddział dowodzony przez Hana Solo rozgramiał słabe, mniej zdyscyplinowane oddziały Imperium. W tej walce brał też udział SiFee. Po zniszczeniu niszczyciela Palpatine, Imperium oficjalnie przestało istnieć, a oba państwa przekształcone zostały w Nową Republikę. Ana (dziwnie młoda, jak z wojen klonów) pokonana została przez Luka Skywalkera i też przeszła na jasną stronę. Nowej Republice i Nowemu Zakonowi Jedi zagrażało jeszcze jedno... Ogromne Królestwo Shitów...